دکتر حسین امیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح که شامل بهسازی و نوسازی بخش های چشم و گوش، حلق و بینی است از 24 اسفند 96 آغاز شده و تا 24 فروردین 97 ادامه دارد.
او با بیان اینکه بخش چشم شامل 10 اتاق و 47 تخت است، گفت: بعد از نوسازی با اضافه شدن سه تخت به 50 تخت می رسد.
وی با اشاره به اینکه 6 تخت هم به بخش گوش حلق و بینی نیز اضافه می شود، گفت: این بخش نیز با 11 اتاق 32 تخته بوده که به 38 تخت افزایش می یابد.
امیری همچنین اظهار کرد: بیماران اورژانسی این بخش ها اکنون تا پایان بهسازی، در بخش داخلی پذیرش می شوند.
مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه همچنین با اشاره به اضافه شدن سرویس بهداشتی و حمام به هر کدام از بخش های مذکور گفت: بخش دیالیز هم با اضافه شدن سه تخت به 17 تخت فعال رسیده است.
امیری به اجرای این طرح در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح که از 20 اسفند 95 تا 20 فروردین 96 به طول انجامید، اتاق عمل مرکز بهسازی شد و امسال نیز برای دومین سال متوالی، طرح های توسعه ای در بیمارستان امام خمینی در ایام نوروز بدون تعطیلی اجرا می شود.
بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با مساحت 32 هزار و 500 متر مربع، زیربنای 12 هزار متر، 220 تخت مصوب و 224 تخت فعال، شامل بخش های چشم، گوش و حلق و بینی، سوختگی، داخلی، مسمومیت، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز، عفونی، اتاق های عمل، کلینیک و آی سی یو است.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه در مجموع 13 بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.