گزارش جی پلاس از یک اتفاق عجیب و بی سابقه

لیست پرحاشیه تیم ایران، انتخاب ویلموتس نیست!/ جلالی دومین دستیار ایرانی تیم ملی؟

لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی با حضور بازیکنان نه چندان شاخص توسط سرمربی بلژیکی تیم ملی بسته نشده و هیچ توضیحی هم درباره آن داده نشده است!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ اردوی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل نه چندان مشخص با دو روز تقلیل از ۲۲ تا ۲۴ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود. 

در شرایطی که مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران در تهران حضور نداشت، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی منتشر شد که تعجب اهالی فوتبال را برانگیخت.

در این فهرست بازیکنان نه چندان جوان و تقریبا ناشناخته! که تاکنون فرصتی برای حضور در تیم ملی را نداشتند، فراخوانده‌ شدند اما نکته‌ای که موجب تعجب شد، دعوت از بازیکنانی است که ویلموتس تاکنون یک دقیقه هم بازی آن‌ها را ندیده چرا که او فرصت کافی برای مشاهده همه بازی‌های لیگ‌برتر در این بازه رمانی کوتاه نداشته چه برسد به دیدن مسابقات لیگ دسته یک.

در حالی که فدراسیون فوتبال هدف از این کار را پرورش بازیکنان با استعداد عنوان کرده، کارشناسان متعددی معتقد بودند این فهرست توسط ویلموتس تهیه نشده و بازیکنان از سوی فدراسیون فوتبال انتخاب شده اند.

این ادعا با واکنشی از سوی فدراسیون فوتبال رد و تکذیب نشد تا اینکه اکنون مشخص شده مجید جلالی به جای مارک ویلموتس، بازیکنان را انتخاب کرده و برای سه روز به تیم ملی دعوت کرده تا زیر نظر کادرفنی تیم ملی، توانایی‌های خود را نشان دهند.

چنین اتفاقی اگر به طور رسمی و طبق اعلام قبلی صورت می‌گرفت مشکلی نداشت چرا که ویلموتس به طور طبیعی بازیکنان داخلی را در زمین مسابقه ندیده و طبیعی بود فدراسیون از یک مربی ایرانی در کنار ویلموتس استفاده کند اما این تصمیم چراغ خاموش و بدون توضیح رسمی صورت گرفت و در ادامه هم مجید جلالی (که البته از مربیان و تئوریسین های خوب فوتبال کشور است) به تعریف و تمجید از این اقدام ویلموتس بپردازد!

احتمالا جلالی که زمانی مربی وحید هاشمیان در تیم پاس هم بود، دیگر دستیار ویلمتوس در تیم ملی خواهد شد. پیش از این فدراسیون فوتبال از انتخاب دستیار دیگری به جزء وحید، در کادر فنی تیم ایران خبر داده بود.

** فهرست ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیرماه 98:

دروازه بان ها

محمد رشید مظاهری، مهدی امینی، احمد گوهری

مدافعان

محمد انصاری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، ایمان سلیمی،دانیال اسماعیلی فر، مهدی شیری،محمد نادری و سعید آقایی

هافبک ها

علی کریمی، احمد عبدالله زاده، رضا اسدی، امیر حسین کریمی، مهرداد محمدی، محمد محبی، محمد کریمی، سعید واسعی،آرش رضاوند و مجید علیاری

مهاجمان

شهریار مغانلو و پیمان رنجبری

دیدگاه تان را بنویسید