معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین روز دوشنبه در تکمیل این خبر اظهار داشت: بر اساس دستور العمل وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری رقابت های ورزشی روستائیان تحت عنوان جام خوشه چین، این رقابت ها به صورت بخش، شهرستان و در نهایت استان با همکاری بخشداری های استان، هیات ورزش های روستایی، بازیهای بومی و محلی استان و دهیاری ها در اکثر روستاهای استان آغاز شده است.
افسانه حسن نایبی افزود: این رقابت ها در ۶ رشته ورزشی فوتبال پنج نفره، والیبال سه نفره، طناب کشی، هفت سنگ مهارتی، دوومیدانی و چوب کشی برگزار شده است.
وی گفت: بخش های مختلف استان تا ۱۵ مردادماه زمان دارند تیم های منتخب رشته های ذکر شده را به شهرستان مربوط معرفی کنند تا در نهایت رقابت های قهرمانی استان به منظور شناخت تیمها و نفرات برتر در شهریور ماه برگزار شود.
نایبی گفت:در نهایت تیم منتخب استان به مرحله نهایی جام خوشه چین که به میزبانی استان البرز در کرج برگزار خواهد شد، اعزام می شود.
وی افزود:با برگزاری این جشنواره ورزشی، ضمن ایجاد انگیزه برای رقابت های سازنده و موثر بین جوانان روستایی، استعدادهای جدید به ورزش کشور معرفی خواهند شد.
حدود ۸۰۰ روستای استان قزوین دارای سکنه هستند.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.