دکتر علی اکبر گرجی معاون لعیا جنیدی، طی نامه ای به خاطر افشای پرونده ی سوء استفاده از ارز دولتی در بازار موبایل، از پایگاه خبری جماران تقدیر کرد.

به گزارش جماران، معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی رییس جمهور طی نامه ای از اقدام قاطع و به موقع این پایگاه خبری در انعکاس جرایم ارتکابی مجرم اقتصادی بازار تلفن همراه که با سوء استفاده از مشکلات جامعه و ضعف دستگاه های نظارتی به سوداندوزی های نامشروع پرداخته بودند و پس از گزارش خبری این رسانه توسط دستگاه قضایی محکوم شده بود، تقدیر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: 

 

سردبیر محترم سایت خبری – تحلیلی جماران

با سلام و تحیت

مطبوعات چشم تیزبین جامعه و رکن چهارم مردم سالاری در دنیای کنونی اند. آنجا که ناتوانی و کم توانی نهادهای رسمی در عمل به وظایف، پیشبرد اهداف نظام حقوقی و ایستادگی در مقابل انحرافات را با دشواری مواجه می سازد، رسانه ها به عنوان دست یاری دهنده و یار پرتوان جامعه در کشف و انعکاس ناراستی ها و ضعف های جامعه به اصحاب قدرت نقشی عمیق و جایگاهی والا دارند.

اقدام قاطع و به موقع آن خبرگزاری محترم در انعکاس جرایم ارتکابی مجرم اقتصادی بازار تلفن همراه که با سوء استفاده از مشکلات جامعه و ضعف دستگاه های نظارتی به سوداندوزی های نامشروع پرداخته بود و پس از گزارش خبری آن رسانه متعهد به محکومیت وی و احقاق حقوق مردم انجامید، شایسته تقدیر است.

اینجانب با قدردانی از سردبیر و همکاران محترم آن خبرگزاری برای این اقدام، آمادگی این معاونت برای پیگیری گزارش های تمامی رسانه ها در خصوص نقض حقوق اساسی شهروندان را اعلام می نمایم. رجاء واثق دارم همکاری صمیمانه و تنگاتنگ رسانه ها و معاونت نظارت بر اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور گامی به پیش در پیشبرد اهداف عالی قانون اساسی خواهد بود.

برای سردبیر محترم و همکاران فرهیخته آن خبرگزاری محترم از خداوند متعال طول عمر با برکت و توفیق عمل به رسالت های والای رسانه را خواستارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.