به گزارش ایرنا شهرخ شهنازی پنجشنبه در مجمع عمومی سالانه فدراسیون وزنه برداری که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: انتظار می رود از سال آینده شاهد کسب مدال توسط بانوان وزنه بردار در صحنه های بین المللی باشیم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به این که ورزش وزنه برداری شناسنامه المپیک ایران است افزود: وزنه برداران ایران به ویژه بانوان می توانند با تلاش های مستمر خود هم ردیف آقایان در المپیک تاریخ ساز شوند.
وی با اشاره به این که اولین مدال المپیکی کشورمان توسط یک وزنه بردار به دست آمده است گفت: امیدوارم بودجه ای که به رشته وزنه برداری تزریق می شود به صورت بهینه به ویژه در بخش بانوان مورد استفاده قرار گیرد تا سرآغاز حرکت افتخار آفرینی در بین وزنه برداران بانوی کشورمان شود و با مدالی که کسب می کنند نامشان در تاریخ ثبت شود.
شهنازی با اشاره به این که برای فعالیت گسترده وزنه برداری بانوان بسیار مصمم هستیم افزود: رشته وزنه برداری جزو مهمترین ورزش های کشور به شمار می رود و ما قطعا از لحاظ مادی و معنوی از این رشته حمایت می کنیم.
در ادامه علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشور با اشاره به رقابت های بین المللی جام فجر گفت: این رقابت ها با حضور 10 کشور جهان از امروز آغاز شد و تا روز 19 اسفند ماه ادامه خواهد داشت همچنین در پایان این رقابت ها به نفرالت برتر جایزه دلاری پرداخت می شود.
وی با بیان این که سومین دوره این رقابت ها به بهترین شکل و در بالاترین سطح برگزار می شود افزود: حضور چهره های نامدار وزنه برداری جهان به ویژه در اوزان 77، 85، 94 105 کیلوگرم به زیبایی این رقابت ها کمک شایانی خواهد کرد.
در مجمع عمومی سالانه فدراسیون وزنه برداری هیات های خوزستان، مازندران و تهران به ترتیب عنوان های اول تا سوم برترین هیات های کشور را در ارزیابی عملکرد به دست آوردند.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.