شهرهای«الخوین»،«ارض الزرزور»و «تل اغیر» و مزارع شهر«التمانعه» در جنوب شرق ادلب توسط یگان های ارتش سوریه آزاد شدند.

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، یک منبع میدانی در استان ادلب اعلام کرد که یگان های ارتش سوریه سه شهر را در جنوب استان «ادلب» در شمال سوریه آزاد کردند.

این منبع میدانی تأکید کرد که شهرهای«الخوین»،«ارض الزرزور»و «تل اغیر» و مزارع شهر«التمانعه» در جنوب شرق ادلب توسط یگان های ارتش سوریه آزاد شدند.

این منبع در ادامه گفت: یگان های ارتش سوریه شب گذشته حمله غافلگیرکننده ای به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در شهر الخوین انجام داده و به شدت با عناصر این گروه درگیر شدند که در نهایت منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از تروریست ها و آزادی کامل شهر الخوین شد.

منبع میدانی گفت: نیروهای ارتش سوریه حمله به شهر الخوین را به این دلیل آغاز کردند که مرکز آغاز حملات جبهه النصره به محور« شم الهوی» در شرق منطقه «ابو دالی» در استان ادلب بوده است.

نیروهای ارتش سوریه همچنین توانستند که به منطقه نفوذ کرده و شهرهای ارض الزرزور و تل اغیر را آزاد کرده و به سمت محور شهر التمانعه پیشروی کردند و تعدادی از مزارع را پس از درگیری با النصره آزاد کردند.

ارتش سوریه پیش از این موفق شده بود که حمله گروه تروریستی به رهبری جبهه النصره و «حراس الدین» را به محور ابو دالی در جنوب شرق ادلب را دفع کرده و ده ها تن از تروریست ها را بکشد و تعداد دیگری از آنها را زخمی کند.

این در حالی است که ارتش سوریه پیش از این توانسته بود با آزادی شهر مهم و استراتژیک«خان شیخون» در جنوب استان ادلب شمال استان « حماه» را به طور کامل آزاد کند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.