به گزارش پنجشنبه شب اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، محمود زمانی قمی در این پیام تاکید کرد: نیروهای خدوم در مقابل بداندیشی های دشمنان ، حماسه اقتصادی و همبستگی مردمی را به منصه ظهور رسانده اند و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در حیطه های مختلف را تدبیر و فراهم کرده اند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه رجایی و باهنر، این 2 معلم بزرگ عمل و اخلاق ، هفته دولت و روز کارمند را به کارگزاران و کارمندان دولت تبریک گفت و برای موفقیت همگان در عرصه های مختلف به ویژه در راستای امید آفرینی، توجه به حقوق شهروندی، مردمداری و نیک اندیشی در حل مشکلات آرزوی موفقیت کرد.
شهیدان رجایی و باهنر در هشتم شهریورماه 1360 در اثر بمب‌گذاری دفتر نخست‌وزیری توسط منافقین به شهادت رسیدند.
هفته دولت از روز جمعه دوم شهریور ماه جاری با انجام برنامه های مختلف فرهنگی و عمرانی در استان یزد آغاز می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بعد از ظهر امروز با بیان اینکه 437 پروژه آماده بهره برداری در هفته دولت است، گفت: همچنین عملیات ساخت 9 پروژه آغاز می شود و از هشت پروژه در دست احداث نیز بازدید خواهد شد.
محسن صادقیان به خبرنگاران افزود: با افتتاح این طرح ها در مجموع زمینه اشتغال سه هزار و 58 نفر ایجاد می شود.
وی ادامه داد: از مجموع پروژه های آماده بهره برداری 242 مورد عمرانی، 49 پروژه گردشگری، 49 مورد فرهنگی و ورزشی، 37 پروژه کشاورزی، 28 مورد صنعتی، 25 پروژه بهداشتی و 24 مورد نیز آموزشی است.
وی اعتبار اختصاص یافته برای پروژه های یادشده را 11 هزار و 343 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: از این مبلغ یکهزار و 721 میلیارد ریال از محل بودجه ملی، 703 میلیارد ریال استانی، 470 میلیارد ریال اعتبار داخلی دستگاه ‌ها و شهرداری‌ ها، هشت هزار و 309 میلیارد ریال از بخش خصوصی و 140 میلیارد ریال توسط خیران تامین شده است.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها ،آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.