به گزارش ایرنا، عباس حیدری سه شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: انسجام، وفاق ملی و اتحاد باید سرلوحه فعالیت همه ما باشد و چاره ای نداریم که با توجه به دسیسه های دشمنان و بویژه در تحریم های اخیر در داخل کشور با هم کنار بیاییم و مهربان تر باشیم و اختلافات را کنار بگذاریم و با رافت اسلامی با یکدیگر رفتار کنیم.
وی ادامه داد: در جامعه باید از همه ظرفیت های انسانی و معنوی استفاده و محدودیت ها برداشته شود، شاهد فضای باز سیاسی بیشتری باشیم و فضای نقد و نقادی در جامعه گسترش یابد.
به گفته او باید در فضای نهادهای مدنی و احزاب شاهد افزایش تعداد آنها باشیم ، فضا را باز کنیم تا همه گروه ها و شخصیت ها بتوانند آزادانه در جامعه نظرات خود را بیان کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد ادامه داد: هر کسی که در لوای نظام اسلامی و همچنین ولایت فقیه فعالیت می کند باید بتواند نظرات خود را بیان کند و در جامعه باید فضای وفاق و دوستی ایجاد شود و هیچ کس نباید منافع ملی را فدای منافع شخصی و گروهی کند و قطعا وفاق بیشتر و انسجام ملی باعث پیروزی بر دشمن شده و از گردنه هایی که با آن درگیر هستیم به سلامت عبور خواهیم کرد.
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عملکرد دستگاه ها هرگز نباید برایمان مطلوب باشد بلکه همواره باید در عملکرد خودمان در جهت رفاه و آسایش مردم، تمام تلاش خود را بکار گیریم.
در این مراسم که با حضور جعفری، دهقان و حاجی حیدری معاونین فرماندار، برزگر منشادی بخشدار مرکزی یزد، عرشیان بخشدار زارچ و علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد برگزار شد، از خبرنگاران تجلیل گردید.
شهرستان یزد بیش از 600 هزار نفر جمعیت دارد.
7537/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.