به گزارش ایرنا علی زینی وند، روز دوشنبه در نشست شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه کسب و کارهای نوپا در بیشتر استان های کشور بدون سرمایه گذاری موجب اشتغال زیادی در بین قشر جوان شده اظهار داشت: در این عصر نباید از رقابت ها عقب بمانیم، کسب و کارهای اینترنتی دست برخی واسطه ها و دلالان را در برخی حوزه ها بسته است.
وی خاطر نشان کرد: در کسب و کارهای نوپا خلاهای قانونی وجود دارد که در هیات دولت و در سطح وزاتخانه ها تلاش های منسجم در حال انجام است که دستورالعمل و قوانین مدون در این زمینه ابلاغ شود.
زینی وند با بیان اینکه تا زمان ابلاغ دستورالعمل شاید در استان ها به صورت سلیقه ای عمل شود گفت: مدیران متولی در این زمینه باید به یک گفتمان واحدی برسند که هم کسب کارهای نوپا رونق پیدا کنند و هم آسیبی به کسب و کارهای سنتی وارد نشود.
وی به فعالیت تاکسی های اینترنتی اشاره و کرد گفت: این تاکسی ها براساس تکنولوژی و تجارب سایر نقاط دنیا ظهور پیدا کردند و نمی توان به صورت سلبی جلوی آنها را گرفت بلکه باید ضابطه مند شوند و بر روی آنها نظارت صورت گیرد.
زینی وند با بیان اینکه از فعالیت این تاکسی ها نمی توان جلوگیری کرد افزود: البته موافق این هم نیستیم که یک شرکتی به نام کسب کار نوپا بدون مجوز، ضابطه ، چارچوپ و نظارت فعالیت کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد خاطر نشان کرد: اگر شرکتی خارج از ضوابط قانون تخلفی مرتکب شود با آنها برخورد می شود.
در این نشست اعضا نقطه نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.