در این میزگرد علی محمد قادریان خبرنگار ورزشی با سابقه ، امید حسین مرشدی گوینده ، مجری و خبرنگار ورزشی ، حمیدرضا استادیان مدیر مسئول هفته نامه بشارت ورزشی و محمود حاجی حسینی مسول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد با تبیین دیدگاه های خود در باره وضعیت و جایگاه خبرنگاران ورزشی ، راهکارهایی برای بهبود وضعیت موجود ارائه کردند.
یزد با وجود 47 هیات ورزشی استانی ، 300 هیات ورزشی شهرستانی ، 65 هزار ورزشکار سازمان یافته و داشتن تیم های مخلتف در لیگ های کشوری ، آسیایی و جهانی به رغم اهمیت کار خبرنگاران ، تشکل های مردم نهاد و نشریات ورزشی دچار کمبودهایی است.
مشروح مطالب این میزگرد روزهای آینده در سایت ایرنا یزد منتشر می شود.
ایرنا به عنوان تنها خبرگزاری رسمی ایران همواره بر پایه رسالتی که بر عهده دارد نسبت به برگزاری میزگردهای مختلفی با هدف ارتقای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و سیاسی جامعه اقدام می کند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 1313 خورشیدی با نام «آژانس خبری پارس» به عنوان ششمین خبرگزاری جهانی تاسیس شد و در بیش از هشت دهه فعالیت، علاوه بر جریان سازی خبری یکی از منابع مهم خبری رسانه های داخلی و خارجی است.
هم اکنون فراورده های ایرنا به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی، اسپانیولی ، روسی، اردو ، آلمانی و فرانسوی تولید و در اختیار مخاطبان گذاشته می شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.