به گزارش ایرنا ، محمدعلی طالبی روز دوشنبه در آیین بدرقه احسان ابویی هندبالیست یزدی به بازی های آسیایی در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی افزود: برنامه ریزی و جلب مشارکت همگان برای موفقیت در عرصه های معتبر جهانی بسیار ضروری است .
وی با ابراز خرسندی از حضور این هندبالیست در بازی های آسیایی ادامه داد: حضور در این رویداد بسیار اهمیت دارد و باید قدر آن را برای کسب افتخار و ارتقای جایگاه ورزش استان انجام داد.
این مسئول تصریح کرد: حضور ورزشکاران یزد در فهرست تیم های ملی و حضور در مسابقات آسیایی گویای وجود شایستگی و ظرفیت های مناسب در آنهاست .
طالبی ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران یزد با توکل به خدا ، تلاش و همت مضاعف و همراهی و همکاری مسئولان در مسابقات مختلف به خصوص بازی های آسیایی افتخار کسب کنند .
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه احسان ابویی با توانایی فوق العاده ای به اردوی تیم ملی دعوت و به مسابقات آسیایی اعزام می شود، گفت: کسب مدال بازی های آسیایی افتخار است، امیدواریم بدست آورد.
مسعود شریعتی افزود: این هندبالیست یزدی برای سومین بار ، بازی های آسیایی را تجربه خواهد کرد و انشاء لله همراه تیم ملی با عملکرد درخشان و قرار گرفتن بر روی سکو با دست پر به وطن بر خواهد گشت.
همچنین در ادامه ابویی هندبالیست یزدی با قدردانی از حمایت مسئولان ابراز امیدواری کرد با دعای خیر پدر ، مادر و مردم عملکرد خوبی را در مسابقات به نمایش بگذارد .
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از 18 آگوست تا 2 سپتامبر سال جاری میلادی در این شهر به عنوان میزبان اصلی و همزمان در شهرهای « پالم بانگ « و « باندونگ » به عنوان میزبان مکمل در سه ورزشگاه گلورا، بونگ و کارنو در 47 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
مسابقات هندبال آسیایی 2018 جاکارتا با حضور 13 تیم از 22 مرداد ماه 1397 آغاز می شود که تیم ملی ایران در گروه A مسابقات با مالزی و قطر هم گروه است و در نخستین دیدار خود 24 مرداد ماه جاری به مصاف مالزی می رود.
ابویی به همراه تیم ملی هندبال ایران به همراه سایر بازیکنان شامل علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، میلاد مسائلی، فرزاد رستمی، سلامان بربط، مهدی بیجاری، مهدی موسوی ، محسن باباصفری ، سید علیرضا موسوی ، جلال کیانی، افشین صادقی، کاظم جمعه پور ، مهرداد صمصامی و شاهو نصرتی در مسابقات آسیایی حضور خواهد داشت.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت ، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد و 2 هزار نفر در رشته هندبال فعالیت دارند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.