به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز پنجشنبه در نشستی با مدیر بانک کشاورزی و دارندگان طرح های اشتغال زایی اردکان افزود: در شرایط کنونی ایجاد اشتغال ضروری است و بنا بر تاکید مسئولان استانی ، مدیران باید هر چه سریع تر مشکلات طرح های اشتغال زایی را حل و رفع کنند .
وی اضافه کرد: در این نشست 16 طرحی که به بانک کشاورزی مربوط می شد با حضور صاحبان طرح ها بررسی شد .
فرماندار اردکان تاکید کرد: بعد از بررسی مشکلات راهکارهایی اتخاذ گردید که لازم است به منظور سرعت بخشیدن به روند کار، مستندات، تکمیل و ارائه شود.
مقیمی، کمبود منابع اعتباری را یکی از مشکلات دانست و افزود: هرچند منابع اعتباری کم است ولی در مجموع عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت طرح ها قابل قبول می باشد.
وی از افرادی که آمادگی دارند و به معنای واقعی کارآفرین هستند تقاضا کرد به دستگاه های اجرایی مربوطه، مراجعه و طرح هایی که میزان اشتغالزایی بالا دارد و یا استراتژیک ، نوآور و دانش بنیان است را ارائه دهند تا در کارگروه اشتغال مطرح و به بانک ها به منظور ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان ابلاغ شود.
فرماندار اردکان گفت: در این نشست 16 طرح بررسی شد که عمدتا غیردامی و در حوزه های مختلف کشاورزی و صنعتی بود و مجموعا 9 میلیارد و 300 میلیون تومان شامل می شد که با رفع مشکلات در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.