محمد باقری نژاد روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا از پرداخت ٢میلیارد و250 میلیون تومان به بیمه شدگان شهرستان خبرداد و افزود: در سه ماه اول سال‌جاری یک میلیارد و 850 میلیون تومان به مستری بگیران، 320 میلیون تومان به بیمه شدگان کوتاه مدت ،وسایل کمک پزشکی، بارداری و زایمان و کمک هزینه‌های ازدواج و٨٠ میلیون تومان به بیمه شدگان بیکاری غیر ارادی پرداخت شده است.
وی عنوان کرد: بیش از 18 هزار نفر از جمعیت شهرستان خاتم از خدمات تامین اجتماعی برخوردار هستند که 687 نفر از آنها مستمری بگیرند و با خانواده هایشان یک هزار و 400 نفر را شامل می شوند.
وی یادآور شد: از این تعداد بیمه شده نیز 6 هزار و 600 نفر بیمه شده اصلی هستند که با خانواده هایشان جمعیتی حدود 16 هزار و 600 نفر را در بر می گیرد و در کل جمعیتی حدود 18 هزار نفر هستند.
باقری نژاد تصریح کرد: حدود سه هزار و 100 نفر بیمه شدگان اجباری در کارگاه‌های شهرستان خاتم مشغول به کار هستند.
وی از حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه تامین اجتماعی خبرداد و گفت: این طرح بعنوان پایلوت دراستان یزد درحال انجام است .
باقری نژاد به کاهش مراجعه بیمه شدگان جهت اخذ دفترچه بیمه اشاره کرد و افزود: درشهرستان خاتم از 6 هزار مراجعه کننده 5 هزار و 500 نفر مراجعه کننده غیر حضوری جهت اخذ دفترچه بیمه و500 نفر مراجعه کننده حضوری، خدمات خود را دریافت می کنند و این سیاست درحال انجام است تا خدمات غیرحضوری برای رفاه حال بیمه شدگان را افزایش دهیم.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.