به گزارش ایرنا ، محمود زمانی قمی شامگاه شنبه در جلسه بررسی وضعیت فوتبال یزد افزود: برای احیای دوباره فوتبال استان و حضور در لیگ های کشور باید از تمام امکانات و ظرفیت ها استفاده کرد.
وی ادامه داد: بنگاه های تولیدی و صنعتی باید در راستای مسئولیت اجتماعی که در قبال مردم و جوانان بر عهده دارند به ورزش و به خصوص رشته فوتبال توجه ویژه داشته باشند و وظایف خود را در حمایت و همراهی از این رشته انجام دهند.
استاندار یزد اظهار داشت: باید با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و مجاری قانونی کاری کنیم تا دوباره یزد در سطح اول فوتبال کشور بخاطر پیشینه تاریخی و فرهنگی استان حضوری قوی داشته باشد.
زمانی قمی گفت: قول می دهم از تمام ظرفیت های قانونی استان با همکاری بخش های اجرایی ، ورزشی و صنایع برای داشتن تیمی در لیگ فوتبال کشور به تلاش خود ادامه دهم.
وی با بیان اینکه فوتبال، پیشانی تمام رشته های ورزشی است و علاقه مندان بیشماری دارد بر پیگیری موضوع توسط مسئولان ورزشی و اجرایی استان تاکید کرد.
در این جلسه که معاونان استاندار ، مدیران کل صنعت ، معدن ، تجارت ، امور مالیاتی ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، تعدادی از صاحبان صنایع و همچنین رئیس و دبیر هیات فوتبال استان و جمعی از پیشکسوتان حضور داشتند بر پیگیری حضور تیم فوتبال یزد در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در فصل جدید تاکید شد.
25 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در رده های پایه در لیگ های مختلف کشور حضور دارند ولی استان فاقد تیم در لیگ آزادگان و دسته دوم کشور است .
استان یزد 47 هیات ورزشی با 65 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.