علیرضا میرجلیلی شنبه شب در گفت و گو با ایرنا بدون اشاره به علت کناره گیری آریا افزود: بر اساس توافقی که بین 2 تیم انجام گرفت آدران به عنوان نماینده فوتبال استان در لیگ دسته سه کشور حضور خواهد داشت.
وی ادامه داد: تمرینات تیم آدران یزد برای حضور در مسابقات در زمین شماره 2 ورزشگاه شهید نصیری با تست گیری از علاقه مندان آغاز که امیدواریم نماینده مناسبی برای استان در لیگ کشور باشد.
مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور در پنج گروه ۱۳ تیمی برگزار و در خاتمه از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.
پس از پایان مرحله نخست ، تیم‌های سوم و چهارم در لیگ دسته سوم ماندگار و تیم‌های پنجم به پایین به لیگ‌های استانی سقوط خواهند کرد.
این مسابقات از مهرماه 1397 به صورت دوه ای و رفت و برگشت آغاز می شود و حریفان تیم آدران یزد با قرعه کشی مشخص می شوند.
مسابقات فوتبال لیگ برتر قهرمانی باشگاه های یزد در فصل 1396 با حضور تیم های آدران ، ابومسلم ، آریا و سرخ پوشان یزد ، میرک کیش مهریز ، تندیس زارچ ، پاس شهرستان خاتم ، فرانتک اشکذر ، یزد خواست میبد ، دارالقرآن ابرکوه و مهربد میبد به مدت 6 ماه بصورت دوره ای و رفت و برگشت با انجام 110 مسابقه پیگیری شد.
در پایان رقابت ها که زیر نظر کمیته مسابقات هیات فوتبال برگزار شد ، تیم آریا با کسب 44 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و به عنوان نماینده استان جواز حضور در لیگ دسته سه باشگاه های کشور در سال 1397 را کسب کرده بود.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ، 25 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشور و 75 تیم در لیگ استان دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.