به گزارش ایرنا، احمد ابراهیمی روز یکشنبه در حاشیه دیدار با چند نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان ابرکوه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در اجرای طرح یادشده برای رفاه حال والدین شهدایی که قادر به حضور در مراکز درمانی نیستند، از سوی 56 پزشک به همراه مددکاران بنیاد با حضور در منزل ، اقدام به معاینه آنها می کنند.
وی ادامه داد: در صورت نیاز بیماران خانواده های ایثارگران به متخصص و یا مراکز درمانی، توسط پزشکان طرح پایش سلامت به پزشکان متخصص معرفی می شوند.
ابراهیمی افزود: در اجرای این طرح هزینه های درمانی والدین شهدا ، ایثارگران یا جانبازان اعم از روستایی و شهری از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری بیمه تامین اجتماعی پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه تجلیل از شهدا و خانواده آنان امری ضروری است، تصریح کرد: سال گذشته 2 هزار و 250 یادواره و یادبود شهدا با همکاری خانواده های شهیدان با همراهی مردم و مسئولان در استان برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد تصریح کرد: در سال تحصیلی 97-96، 10 هزار دانش آموز در 33 باب مدرسه شاهد استان و چهار هزار دانشجو در 60 مرکز آموزش عالی در رشته های مختلف تحصیل می کردند.
ابراهیمی با بیان اینکه سه هزار و 850 شهید در 327 گلزار شهدا دفن هستند، تصریح کرد: تاکنون 204 گلزار شهدا ، از محل کمک های دولتی ، مشارکت ، حمایت و همراهی خیران و خانواده های معظم شهیدان ساماندهی شد.
به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تکریم خانواده های معظم شهدا که حافظان اصلی ارزش های انقلاب و نظام هستند، از وظایف مهم مردم و مسئولان نظام است.
ابراهیمی با تاکید براینکه شهدا با نثار جانشان اقتدار و عظمت انقلاب را در جهان رقم زدند، یادآور شد : همگان باید برای حفظ ارزشهای انقلاب و پاسداری از خون شهدا بیش از پیش تلاش کنند .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دیدار جمعی از خانوادهای معظم شهدا مسایل و مشکلات آنها را در حوزه اشتغال و درمان بررسی کرد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.