به گزارش ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری، شنبه شب در شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: به رغم گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، هنور در تبیین اهداف نظام به جوانان فعالیت های خوبی انجام نشده و رسانه ها نقش مهمی در بیان خدمات انقلاب دارند.
وی ادامه داد: مسوولان به جای سیاست بازی و حزب گرایی فقط به دنبال بیان اهداف نظام و انقلاب اسلامی باشند که در برهه حساس کنونی بسیار مهم و وظیفه ای ملی ، دینی و انقلابی است .
امام جمعه یزد ، واگذاری امور به مردم ، پیگیری مسائل فرهنگی و آموزشی بر اساس مبانی انقلاب و مردمی برگزار شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از رسالت های مهم مدیران اجرایی ذکر کرد که باید عنایت داشته باشند.
ناصری تصریح کرد: جذب حداکثری افراد به انقلاب اسلامی ، توجه به مسائل فرهنگی و انقلابی در سیستم آموزشی و دانشگاهی و همچنین بازخوانی اهداف و دستاوردهای نظام باید همواره مدنظر قرار گیرد.
همچنین استاندار یزد گفت: انسجام درونی ، اقتدار بیرونی و تسلیم آمریکا و دشمنان در قبال انقلاب اسلامی راهبرد اصلی نظام است و باید برای تحقق آن همه مردم و بخصوص مسوولان بکوشند.
محمود زمانی افزود: استکبار جهانی ، آمریکا ، منافقان و حامیان آنها با بصیرت مردم و هوشیاری مسوولان در نقشه های خود متحمل شکست می شوند و باید همواره به دنبال حفظ وحدت و حراست از نظام فعالیت کرد.
استاندار یزد تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری قاطع و ولایت فقیه ، مبانی دینی و انقلابی و همراهی و حضور مردم به پیروری رسید و قطعا بقای این نظام هم با این مسائل راهبردی محقق می شود.
زمانی قمی افزود: باید همه جهت گیری ها توسط مسوولان در راستای توجه به مردم و جلب مشارکت آنها در صحنه های انقلاب اسلامی و خدمت خالصانه به آنها انجام شود.
در ادامه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمنان به دنبال شبهه افکنی با بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی علیه اهداف و آرمان های انقلاب مقدس اسلامی هستند.
نصرت الله لطفی افزود: مدیران و عوامل فرهنگی و تبلیغی باید به صورت مستدل ، منطقی و باور پذیر نسبت به ارائه پاسخ های مناسب به سوالات و شبهاتی که دشمنان مطرح می کنند اقدام کنند.
این مسوول تاکید کرد: بهره گیری از ابزارهای هنری ، نگاه مردمی به مراسم های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، توجه به توطئه های دشمنان و ارائه پاسخ های موثق وظیفه مهم مسوولان است.
لطفی گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته دقیق احصا و برای مردم و بخصوص جوانان تبیین شود که نقش مهمی در شکست توطئه های استکبارجهانی دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.