محمدرضا حبیبی روز سه شنبه در آیین معارفه رییس جدید دادگستری شهرستان مهریز، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به نظام در 40 سال گذشته از تمام اهرم ها استفاده کردند و با هشیاری مردم و مسوولان توطئه ها خنثی شد.
وی ادامه داد: خروج یک جانبه آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، تشدید تحریم ها ، بروز برخی اعتراض های صنفی و نفوذ در آنها و سو استفاده دشمنان از مطالبات بر حق مردم تنها گوشه ای از برنامه های دشمن برای به زیر سئوال بردن امنیت است.
این مقام قضایی استان تصریح کرد: برای خنثی کردن توطئه های دشمنان باید رسیدگی و پاسخگویی منطقی، صادقانه و دلسوزانه به مطالبات مردم توسط مدیران انجام شود.
حبیبی با بیان اینکه مسوولان به صورت مستمر مشکلات مردم را رصد کنند، گفت: نظام با اقتدار با خاطیان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند و در رسیدگی به مطالبات برحق و منطقی مردم وظایف خود را جدی و توام با سعه صدر رسیدگی می کند و پاسخگو نیز است.
همچنین امام جمعه مهریز به ضرورت جابه جایی پاسگاه بین راهی شهید مدنی به خارج از این شهرستان به عنوان یک مطالبه جدی مردم اشاره کرد و رسیدگی و پیگیری آن را خواستار شد.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی به اهمیت پیشگیری از جرایم اشاره و با قدردانی از تلاش های انجام شده بر پیگیری آن توسط دادگستری استان تاکید کرد.
در این مراسم با قدردانی از رسول دمیری ، مرتضی حدادزاده به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان مهریز معرفی شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.