سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور روز پنجشنبه در بازدید از چند کارگاه تولیدی در شهر یزد با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و حمایت از خرید کالای ایرانی، افزود: حمایت از کارگاه های خانگی و تولیدی کوچک گام موثری برای تحقق شعار سال است که توسط مجموعه بسیج و سپاه با جدیت پیگیری می شود و نتایج موثری هم به همراه دارد.
وی گفت: انجام طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد ، باید مشکلات این واحدها با حمایت و همراهی مسوولان حل شود.
وی اضافه کرد: برای عملی شدن توصیه های مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد ، تولید و اشتغال باید کارگاه های کوچک تقویت شود.
وی با بیان اینکه این کارگاه ها نباید به علت نبود بازار فروش تضعیف شوند، ادامه داد: خرید کالای ایرانی که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد ، با حمایت از کارگاه های خانگی عملا اجرایی می شود.
رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: از برنامه های مهم و اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 97 ، حمایت از خرید کالای ایرانی و پیگیری برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری است.
در این بازدید مشکل واحدهای مورد بازدید شامل نقدینگی و تخصیص اعتبار عنوان شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفت و گو کرد.
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در این دیدار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال های اخیر مردم و خصوصا مسوولان را به اجرای اقتصاد مقاومتی توصیه کرده اند، گفت: با اجرای کامل فرمایش های معظم له ، معضل بیکاری رفع می شود.
وی با قدردانی از تلاش های انجام شده توسط نهادیاد شده افزود: فعالیت های فرهنگی برای جلب مشارکت مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یک موضوع مهم محوری باید به صورت جدی مدنظر مردم و به خصوص مسوولان باشد، اگر این موضوع محقق شود شاهد شکوفایی اقتصاد و تولید خواهیم بود.
همچنین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از برنامه ‌های بلندمدت این سازمان ، طرح نجات کشاورزی است که طرحی جامع است ، می‌تواند در گره‌گشایی از مشکلات نقش موثری داشته باشد.
غیب پرور به پیوند سپاه و بسیج با روحانیت اشاره کرد و یادآور شد: پیوستگی همیشگی این 2نیرو با روحانیت به دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس باز می گردد.
وی گفت: اساس کار بسیج ، خدمت‌رسانی به مردم است بنابراین فعالیت هایی چون اعزام گروه ‌های جهادی، گشت ‌محله محور و طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این ارتباط انجام می شود.
رییس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به یزد با خانواده تعدادی از شهدا دیدار و از چند طرح اقتصاد مقاومتی نیز بازدید کرد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 200 هزار بسیجی دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.