به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، علی زینی وند اظهار کرد: یکی از مهم ترین درخواست ها و انتظار جامعه روابط عمومی های استان، در ماه های اخیر که از سوی نخبگان و متولیان این حوزه طرح شد، بازگشت جایگاه سازمانی روابط عمومی استانداری بود.
وی با بیان اینکه متاسفانه جایگاه روابط عمومی استانداری یزد در کنار تعداد معدودی دیگر از استانداری های کشور به معاونت اداره کل تقلیل یافته بود، ‌افزود: در این مدت از طریق مکاتبه های متعدد و پیگیری های حضوری با مرکز، این درخواست به حق جامعه روابط عمومی های استان پیگیری شد و در سایه تلاش های انجام شده، جایگاه آن به اداره کل ارتقا یافت.
زینی وند با یادآوری نقش مهم روابط عمومی استانداری یزد در حوزه اطلاع رسانی، ‌آگاهی بخشی و سازماندهی روابط عمومی سایر اداره های کل استان خاطرنشان کرد: حمایت و تقویت جایگاه روابط عمومی ها همواره مورد تاکید استاندار و معاونان استانداری بود و ‌در ماههای گذشته گامهای مهم و قابل توجهی در این راستا برداشته شد.
معاون استاندار یزد اظهار امیدواری کرد‌: با ارتقا‌ی سازمانی روابط عمومی استانداری به اداره کل، شاهد تقویت و توسعه نشاط و انگیزه در جامعه روابط عمومی ها در راستای معرفی هنرمندانه و جامع دستاوردهای دولت تدبیر و امید باشیم.
روابط عمومی استانداری یزد در کنار تعدادی از استانداری ها از سال گذشته با تنزل جایگاه سازمانی روبرو شده بود که دوباره به اداره کل ارتقا یافت.
7532 / 2047/
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.