همچنین همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان قشرهای مختلف مردم شهرستان های بهاباد، خاتم، اردکان و ابرکوه با شرکت در راهپیمایی روز جهانی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشم و نفرت خود را نسبت به اسکتبار جهانی و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

** بهاباد
امام جمعه بهاباد از حضور گسترده مردم همیشه در صحنه و ولایی این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکرکرد و گفت: روزجهانی قدس یادگار ارزششمند و گران بهای امام راحل عظیم الشان است .
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد با تشکر از حضور گسترده مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس و با محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین اظهار کرد : به فرموده مقام معظم رهبری ان شا الله تا 25 سال دیگر اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.
خطیب جمعه بهاباد گفت: سرزمین فلسطین، محل ظهور، موطن و مزار حضرت موسی(ع) ، زادگاه و مزار حضرت عیسی و نخستین قبله گاه مسلمانان است، همواره کانون توجه و احترام مذاهب بزرگ دنیا و همه ملل جهان بوده و است و آرمان آزادی قدس با پیروزی انقلاب اسلامی امکان پذیر است .
وی با بیان اینکه روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام و روز حکومت اسلامی است افزود: باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.
خطیب جمعه بهاباد اظهار کرد: صهیونیسم بخشی از یهود است که بخشی تندرو و نژادپرست از جامعه یهودی هاست، این غده سرطانی تا محو نشود اسلام آرامش نخواهد داشت و این یک حقیقت است.
بشکانی تصریح کرد: امام خمینی(ره) هنگام تبعید همچنان بر اهمیت مسأله قدس و فلسطین تأکید داشتند و فلسطین را پاره تن اسلام و مسلمانان می دانستند و با شیطانی خواندن تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی در اراضی فلسطینی، این رژیم را غده سرطانی خواندند که باید به هر ترتیب ممکن برداشته شود و در این راه گام بسیار مهمی برداشتند.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) چه در مبارزه علیه رژیم شاه و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران همواره فلسطین را در کانون توجه خود قرار داده و حتی برای یک لحظه هم فراموش نکردند.
همچنین مراسم با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر ایران اسلامی در بهاباد برگزارشد.
امروز مردم مومن و روزه دار بهاباد لبیک گویان به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ندای آزادی قدس را سر دادند و همگام با ملت های آزاده و آزادیخواه جهان به یاری ملت مظلوم فلسطین آمدند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در بهاباد از مقابل مسجد انقلاب شروع شد و مردم با طی مسیر از خیابان امام خمینی(ره) در مسجد جامع حضور یافتند.
راهپیمایان در حالی که پیشاپیش آنها امام جمعه ، فرماندار و مسئولان و اقشار مختلف مردم و خانواده های شاهد حضور داشتند یکصدا فریاد نابودی اسرائیل را سر دادند .
این خبر تکمیل می شود.
9877/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.