به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، در پیام ‌محمود زمانی قمی آمده است: بار دیگر ١٤ خرداد ماه سالروز ارتحال جانسوز امام راحل عظیم الشان(ره) فرا رسید و هجرت جانگداز آن جلوه کوثر ولایت، دیگر بار در اذهان مردم عزیز ایران اسلامی زنده می شود.
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) فیلسوفی حکیم، آزادمردی بی بدیل در عصر حاضر، انسانی الهی و رهبری شجاع و فرزانه بود که با دم مسیحایی خویش و ایمان راسخ و خالصش به حضرت احدیت در برابر امواج ظلم و ستم رژیم سراسر جور و فاسد پهلوی ایستاد.
استاندار یزد در این پیام تاکید کرد: نقش بی بدیل و ممتاز امام راحل (ره) در هدایت روشنگرانه و حکیمانه مردم عزیز ایران تا آنجاست که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه می فرمایند ، این انقلاب بی نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
زمانی قمی اظهار کرد: از سوی دیگر، 15 خرداد ماه هر سال یادآور رویداد و قیامی بزرگ است که به عنوان نقطه عطف و خاستگاه اولیه انقلاب اسلامی، دارای نقشی غیرقابل انکار در روند شکل گیری این انقلاب عظیم مردمی است که به واسطه خون مطهر شهدای والا مقام ، اسطوره قدرت ستم شاهی در هم شکسته شد و به تعبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان سند زنده مخالفت شجاعانه ملت ایران در برابر استبداد عمال اجانب به ثبت رسید.
استاندار یزد تصریح کرد: اینجانب با تسلیت سالروز ارتحال جانگداز امام راحل (ره) و گرامیداشت خاطره شهدای والا مقام قیام 15 خرداد، از آحاد مردم عزیز دعوت می ‌کنم تا با حضور باشکوه خویش در مراسم هایی که به همین مناسبت در حرم مطهر حضرت امام (ره) و در مسجد روضه محمدیه(حظیره) یزد برگزار می شود بار دیگر با آرمان های متعالی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همه شهدای والامقام تجدید میثاق نمایند.
14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در سال 1368 و 15خرداد هم سالروز قیام مردم ایران علیه نظام ستم شاهی در سال 1342 است .
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.