به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، مجیدجوادیان زاده این مطلب را در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و رونمایی از کتاب مدیریت ارتباطات بحران مطرح کرد.
وی افزود: با جدی گرفتن مبحث آموزش و نظریه پردازی در حوزه روابط عمومی می توان این امید را داشت که روابط عمومی ها به جایگاه واقعی و شایسته خود برسند.
وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد در برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی به منظور کارآمدی روابط عمومی های استان با شورای یادشده همکاری کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد یکی از مشکل های روابط عمومی های استان را شناخت نداشتن از کارکرد رسانه ها دانست و اظهار کرد: شناخت نداشتن روابط عمومی ها از حوزه رسانه ها سبب شده قدم های توسعه ای با توجه به برخی تنش ها با اختلال هایی مواجه شود.
جوادیان زاده افزود: ارتباط موثر با رسانه ها می تواند در رفع مشکل موثر باشد و از همه مهمتر مباحث مهمی را که استان در حوزه آبی، میراث جهانی و حوزه صنعت با آن روبروست در مسیر درست و روشنی هدایت کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همچنین نقش رسانه ها در آرامش و امیدآفرینی به مردم را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: بیش از پیش نیازمند جریان صحیح اطلاعات هستیم.
در این نشست، اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به بیان برخی برنامه های شورا برای ارتقای روابط عمومی های استان پرداختند.
همچنین از کتاب ارتباطات مدیریت بحران که به کوشش امیر ترقی نژاد، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه و تدوین شده است، رونمایی شد.
7532/ 2047/
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.