هادی ابویی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره ها زیر نظر مربیان کارآزموده این اداره در رشته های لوازم خانگی ، برق اتومبیل ، خیاطی ، گلدوزی ، سوزن دوزی ، لوله کشی و تاسیسات ساختمان ، عمران و کشاورزی و دامداری برگزار شد.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری دوره های یادشده تربیت نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بازار کار ، ایجاد اشتغال، افزایش و ارتقای تولید است که با همکاری دستگاه های مختلف و با حضور جوانان برگزار می شود.
این مسوول با بیان اینکه مرکز فنی و حرفه ای مهریز از جمله مراکز فعال و برتر استان در برگزاری دوره های مهارت آموزی است ، تاکید کرد: آموزش های فنی و حرفه ای افراد را به اشتغال نزدیک تر می کند.
وی یادآور شد: دوره های مهارت آموزی گامی برای توسعه اشتغال است که با همکاری دستگاه های اجرایی انجام می شود .
مرکز فنی و حرفه ای مهریز فعالیت خود را از سال 1375 آغاز کرد و هم اکنون 350 کارآموز در 100 رشته مشغول فراگیری آموزش های مورد نیاز هستند.
سیدمحمد رستگاری فرماندار مهریز ،13اردیهبشت ماه جاری به ایرنا گفته بود: هم اکنون یکهزار و 162 کارگاه با حضور 9 هزار و 746 نفر در این شهرستان فعال است.
وی اضافه کرد: پیش بینی می شود امسال با همکاری مسوولان شاهد فعالیت واحدهای جدیدی نیز باشیم .
در حال حاضر در شهرکهای صنعتی مهریز شامل شهید چمران ، 196 هکتاری ، هرفته ، ناحیه صنعتی بهادران و شهرک سنگ و یزد مهر افزون بر 2 هزار نفر اشتغال دارند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.