حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تشویق مردم به کالاهای داخلی افزود: برای تقویت تولید ملی باید روز به روز بر کیفیت کالاهای داخلی اضافه شود.
وی ادامه داد: راه علاج غلبه بر مشکلات اقتصادی همان عمل به سفارش های مقام معظم رهبری است که بارها مردم و مسوولان را بر پیگیری اجرای اصول اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید و اشتغال سفارش کرده اند.
خطیب نماز جمعه مهریز با بیان اینکه باید برای خرید کالاهای داخلی در طول سال و شب عید فرهنگ سازی جدی انجام شود بر همکاری مسوولان و رسانه ها برای عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد ملی تاکید کرد.
محی الدینی همچنین از مردم مهریز برای خرید اجناس مورد نیازشان در این شهرستان به عنوان یک ضرورت و تقویت کسب و کار بازاریان یاد کرد و یادآور شد: خرید از مغازه های سطح شهر موجب دلگرمی اصناف و کسبه و کمک به رشد و تقویت اقتصاد ملی خواهد شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز به توصیه های اخیر مقام معظم رهبری به مسوولان در زمینه تربیت دینی جوانان توسط نهادهای فرهنگی و آموزشی اشاره کرد و گفت: دشمنان نسل جوان را با برنامه های فرهنگی خود مورد هجمه قرار می دهند.
محی الدینی یادآور شد: مردم و خانواده ها باید در کنار مسوولان و نهادها به مسائل دینی و معنوی نسل جوان اهمیت قائل شوند که بی توجهی به آنها موجب بهره گیری دشمنان در به انحراف کشاندن آینده سازان کشور خواهد شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.