این رزمایش که با حضور جمعی از معاونان و کارشناسان شرکت توزیع برق استان از مجاورت سرو 4500 ساله ابرکوه آغاز شد در مناطقی از بخش های بهمن و مرکزی ابرکوه ادامه یافت.
ابوالفضل اکرمی در حاشیه برگزاری ارزمایش یادشده به خبرنگار ایرنا افزود: با هدف بهبود و ارتقای کیفی، افزایش ضریب اطمینان شبکه و کاهش خاموشی های ناخواسته فیدرهای هشت و ده ابرکوه برگزار شد.
وی بابیان اینکه برای اجرای این رزمایش یک میلیارد و 600میلیون ریال بودجه برای اصلاح و بهینه سازی اختصاص داده شد، اظهارکرد: کاهش تلفات و رفع حریم و بالا بردن ضریب ایمنی فیدر هشت از اهداف دیگر رزمایش است.
این مسئول ادامه داد: نصب یکهزار و100کاور مقره و کراس بر روی 200 اصله تیر برق، جایگزینی 18تیر فرسوده با تیر نو ، تبدیل 500 متر شبکه با مقطع 35 به 120 و700 متر شبکه نیز رفع حریم با یک دستگاه ترانسفورماتور هوایی انجام شد.
مدیر شرکت توزیع برق و مانور ضربتی بحران برق ابرکوه در ادامه با بیان اینکه حفظ آمادگی این شرکت برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی ضروری است، تصریح کرد: کمک به حفاظت از محیط زیست با نصب 12کیلومترکاور شبکه برای جلوگیری از برق گرفتگی پرندگان ، افزایش انجام عملیات پیشگیرانه، بهره‌برداری، اصلاح و رفع معضلات شبکه در محدوده وسیع به صورت ضربتی با حداقل خاموشی و در کوتاه ترین زمان ممکن، از دیگر اهداف رزمایش بود که انجام شد.
وی با بیان اینکه 150نفر از پیمانکاران در رزمایش شرکت کردند، از گروه ‌های برق نواحی استان یزد و شهرستان آباده ، فرمانداری ، بخشداری بهمن ، شهرداری مهردشت ، اداره گاز، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، آب و فاضلاب ، اورژانس، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر در برگزاری رزمایش ضربتی بحران برق قدردانی کرد.
شهرستان ابرکوه 27 هزار مشترک برق در بخش های مرکزی ابرکوه و بهمن و نیز در شهرهای ابرکوه ، مهردشت و 34 روستا دارد .
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.