روابط عمومی (public relations) ترکیبی از علم و هنر است که نباید آلوده آفت هایی از جمله سیاسی کاری شود؛ هنر یک کارگزار روابط عمومی بهره گیری از فنون مختلف در راستای سیاست های کلان مجموعه است؛ سیاست هایی که هدف نهایی آن چیزی جز ارتقای وضعیت و جایگاه روابط عمومی در بخش های مختلف نیست.
تخصص، تجربه، سلامت نفس، سختکوشی و شهامت از جمله ویژگی های یک مدیر در حوزه روابط عمومی است که آمیخته شدن اعتماد مدیران بالادستی و ثبات مدیریت با آن می تواند این حوزه پرفراز و نشیب را به ارتقا برساند و از این طریق به موفقیت سازمان کمک شود.
در سال های اخیر چندین نفر از جمله سیدحسین پایدار، داود پاک طینت، عباس ملازینلی و سیدحسین میرحسینی با حضور در روابط عمومی استانداری یزد، اهداف و برنامه های خاص خود را برای موفقیت در این حوزه دنبال کردند اما دوران مدیریت هر یک بنا به دلایلی طولانی نشد تاکنون که نوبت به علی صالحی رسیده است.
صالحی با 35 سال سن، از چهره های خوشنام و کاربلد در بین اهالی روابط عمومی و رسانه های استان است که سابقه حضور در روابط عمومی استانداری در زمان اوج فعالیت ها و تحرک در این مجموعه دارد و الحق و به گواه بسیاری از صاحب نظران با پشتکار فراوان از عهده اکثر امور محوله در روابط عمومی به خوبی برآمده است.
وی در نخستین اظهار نظر خود پس انتصاب به عنوان سرپرست روابط عمومی استانداری شهامت خود را به خوبی نشان داد و با بیان اینکه برخی روابط عمومی ها به نهادی صرفا متملق و مجیزگوی مدیر اداره خود شده اند و هیچگونه نقدی را به مدیر خود منتقل نمی کنند گفت: نگرانی و ابایی از اینکه پست سرپرستی روابط عمومی را از من بگیرند هم ندارم.
وی افزود: بر این اساس بدون رودربایستی اهداف و برنامه های روابط عمومی استانداری را پیش خواهم برد و تلاش می کنم این نهاد بازتاب دهنده نظر مردم، رسانه ها و منتقدان به مدیران ارشد استان باشد.
امید می رود با توجه به تغییر و تحولات کنونی در مجموعه مدیریتی استان و انتصاب چهره ای رسانه ای و خوش فکر در روابط عمومی استانداری، این حوزه با تعامل و همکاری همه جانبه اهالی رسانه و روابط عمومی به جایگاه واقعی خود دست یابد.
تاریخ بهترین قاضی زمان است، از این رو باید با پرهیز از قضاوت های احساسی و زود هنگام، اجازه دهیم زمان در خصوص عملکردها قضاوت کند.
7532 / 2047/
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.