فرجام فاضلی عصر سه شنبه در حاشیه مجمع بسیج شهرستان در گفت و گو با ایرنا با تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از حضور پرشور مردم خاتم در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار کرد: مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357خورشیدی در تمام مسائل جامعه نقش مهم و پررنگی ایفا کردند و همیشه پشتیبان نظام و رهبری بودند.
وی اظهار کرد: مسئولین شهرستان باید فارغ از هر جناحی در راستای تلاش برای رفع محرومیت ها و نقطه ضعف های خاتم قدم بردارند.
فاضلی در ادامه بیکاری و طلاق را مهمترین آسیب اجتماعی در شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: در زمینه بیکاری دولت دوازدهم با ایجاد طرح اشتغال های پایدار و فراگیر در جهت رفع بیکاری قدم های موثری برداشته و تسهیلات خوبی برای رونق اقتصادی در نظر گرفته شده است.
فرماندار خاتم بیان کرد: متاسفانه آمار طلاق در جامعه نگران کننده است و باید برای رفع این معضل اجتماعی اقدامات اساسی تری انجام داد.
در ادامه نشست یادشده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم با اشاره به مشکلات و معضلات شهرستان اظهار کرد: باید برای حل مشکلات کشور و شهرستان با فکر و عمل انقلابی وارد عرصه کار و جهاد شد.
سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد، بیان کرد: برای حل مشکل جامعه و شهرستان با فکر و عمل انقلابی وارد عرصه کار و جهاد شد.
وی بر ضرورت هم‌ افزایی و تشکیل هیئت اندیشه ‌ورز اشاره کرد و افزود: برای حل مشکلات شهرستان باید از پتانسیل های موجود در منطقه استفاده کرد و در جهت تحقق آرمان های انقلاب گام برداشت.
وی با اشاره به کارهای صورت گرفته در مجمع بسیج خاتم در سال 1396 تصریح کرد: گفتمان سازی، برگزاری همایش کار آفرینی ، بازدید از مراکز علمی، ترویج فرهنگ نماز، برگزاری نشست هایی در زمینه فضای مجازی، محرومیت زدایی و سرکشی از رزمندگان دفاع مقدس از برنامه های امسال بود.
وی به برنامه های مجمع در سال 97 پرداخت و یادآور شد: کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه هادی آباد هرات، طرح علمی کردن کشاورزی در 16 روستا و اجرای طرح علمی پژوهشی از برنامه های سال آینده است که امیدواریم با همکاری و هم افزایی ادارات و نهادهای شهرستان این برنامه ها تحقق پیدا کند.
در ادامه توکلی دادستان شهرستان خاتم هم به مبحث فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید جوانان و نوجوان را از مزایا و معایب فضای مجازی آگاه کرد.
وی با اشاره به اینکه استفاده مناسب از فضای مجازی نیازمند فرهنگ سازی است، بیان کرد: آگاهی بخشی و آگاه کردن مردم از طریق بسیج امکانات موجود و با توجه به اینکه بیشتر استفاده کنندگان از اینترنت و فضای مجازی نوجوانان و جوانان هستند، فرهنگ سازی برای کاهش پیامدهای آن ضروری است.
هرات مرکز شهرستان 40 هزار نفری خاتم در فاصله 240 کیلو متری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7534/ 2047/ خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.