به گزارش روز دوشنبه دفتر امام جمعه یزد در پیام آیت الله محمدرضا ناصری و آیت الله ابوالقاسم وافی آمده است: بر خود لازم میدانیم از حضور مؤثر و شکوهمند شما مردم متدین و ولایتمدار که با عشق و علاقه به انقلاب اسلامی خود و به آرمان های بنیانگذار آن حضرت امام خمینی(ره) در صفوفی فشرده و متراکم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمودید صمیمانه عرض ارادت و تشکر نماییم.
از خدای بزرگ مسئلت نماییم که این مردم بزرگوار را از انقلاب اسلامی جدا نسازد و همواره ما را قدردان آن همه محبت و اراده بی بدیلشان نسبت به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی بگرداند.
الحق و الانصاف با حضورتان در راهپیمایی 22 بهمن امسال سنگ تمام گذاشتید و به دنیا ثابت کردید که حساب پشتیبانی از انقلاب از امور دیگر جداست و هرگز ناملایمات نمی تواند شما مردم را از این دستاورد بزرگ الهی جدا سازد.
امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کردند: حضور شما مردم استان یزد بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان بخصوص آمریکای وحشی و اسرائیل جنایتکار بود و آنان با تبلیغات وسیع خود باز هم تن به شکست دادند و با دروغ پردازی های خود رسوا شدند.
آیت الله ناصری و آیت الله وافی تصریح کردند: عشق و علاقه مردم به انقلاب و اسلام و ولایت باید اراده مسئولان را در خدمتگزاری به این مردم شریف مضاعف سازد و هر چه در توان دارند برای این مردم در طبق اخلاص گذارند.
خداوند مردم شرافتمند ایران اسلامی را در کنف حمایت خود سلامت و محفوظ دارد و انقلاب و جمهوری اسلامی را همواره پایدار و برقرار نماید.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده مردم ولایتمدار در افزون بر 85 نقطه استان یزد بنحو باشکوهی برگزار شد.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحانزاده**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.