به گزارش خبرنگار ایرنا مردم همیشه در صحنه استان یزد در عرصه ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان به خیابان ها آمدند تا برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی را رقم بزنند.
یزدی های با بصیرت در سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی برای بیعتی دوباره با آرمان های امام(ره)، شهدای امام و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی 22بهمن امسال شرکت کردند.
امسال نیز همانند سال های قبل آئین ملی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از ساعت 9.30 صبح همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز شد.
اقشار مختلف مردم با حمل پارچه نوشته، پلاکارد و پرچم رنگین و مقدس جمهوری اسلامی در صفوف به هم فشرده برای نشان دادن میزان همبستگی و اتحاد خود در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در شهرها و بخش های استان در این راهپیمایی حضور پرشور دارند.
مردم قهرمان و همیشه در صحنه شهر یزد در مرکز استان نیز همانند سایر برنامه های ملی این بار با شور و شوق بیشتر در آئین راهپیمایی 22بهمن حضور دارند و با تجمع در میدان آزادی به سمت میدان شهدا حرکت می کنند.
حضور جوانان به خصوص دانشجویان، دانش آموزان، ورزشکاران و هنرمندان، روحانیون، بازاریان و اصناف در کنار مسوولان چهره زیبایی به این نمایش اقتدار و عظمت مردم داده است.
قرار است دکتر نهاوندیان، معاون اقتصادی رییس جمهوری در جمع راهپیمایان شهر یزد سخنرانی کند.
6197 تهیه و انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.