مهدی دهقانی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی به تازگی روستاهای فخر آباد ، هنزا و دره در دهستان میانکوه با صرف افزون بر چهارمیلیارد ریال زیر پوشش فرستنده دیجیتال قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این روستاها دارای 500 خانوار جمعیت هستند ادامه داد: از این میزان اعتبار حدود سه میلیارد ریال توسط صدا و سیما و بقیه نیز توسط بخشداری و با همکاری و پیگیری دهیاران و شوراهای اسلامی تامین و هزینه شده است.
این مسوول با اشاره به اینکه دریافت برنامه های مختلف صدا و سیما از طریق فرستنده دیجیتال جزو مطالبات مردم ساکن در روستاهای بخش مرکزی مهریز است ابراز امیدواری کرد تا تمام مناطق زیر پوشش قرار گیرند.
دهقان زاده از دیگر اقدام های خوب و ارزنده دولت تدبیر و امید برای روستاهای شهرستان مهریز را تصویب 2 دهیاری جدید برای روستاهای این شهرستان ذکر کرد .
دهقانی زاده گفت: با پیگیری های صورت گرفته و براساس ماده واحده قانون تأسیس دهیاری های خودکفا در روستاهای کشور مصوب ١٣٧٧،مجوز تأسیس 2 دهیاری جدید برای روستاهای مزرعه هاجر (میرزا جعفری) و مهدی آباد هر 2 از دهستان تنگچنار با امضای وزیر کشور صادر و هم اکنون تعداد دهیاری های شهرستان از ٤٤ دهیاری به ٤٦ دهیاری افزایش یافت.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز 35 درصد در پنج دهستان ارنان ، خورمیزات ، تنگچنار ، بهادران و میانکوه در 140 روستا زندگی می کنند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحانزاده**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.