مسعود شریعتی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح ها و پروژه های ورزشی ابرکوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ صرف ادامه تکمیل و تجهیز 48 پروژه ورزشی نیمه تمام استان و تعویض هفت کفپوش فرسوده و غیرقابل استفاده می شود.
وی بیان اینکه سال گذشته 12 زمین چمن مصنوعی فوتسال در کمتر از چهار ماه در روستاهای استان احداث شد، اظهار کرد: در سال جاری نیز احداث 17 زمین چمن روستایی نیز پیش بینی شد که تاکنون بودجه پنج مورد تامین شد که تعدادی در ایام الله دهه مبارک افتتاح می شود .
وی یادآور شد: همزمان با شروع به کار دولت یازدهم 77 پروژه نیمه تمام ورزشی در حال احداث بود که تاکنون 27 مورد آن با صرف 150میلیارد ریال تکمیل و تجهیز شد و به بهره‌برداری رسید و بقیه پروژه ها در حال پیگیری است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد یادآورشد: هم اکنون برای تکمیل 53 پروژه ورزشی نیمه تمام دیگر به 700 میلیارد ریال بودجه نیاز است.
شریعتی به توسعه رشته دو و میدانی و اقدام های انجام شده در استان و ابرکوه اشاره کرد و گفت: پیست دو و میدانی شرق کشور در استان یزد با مجهزترین امکانات و با 80 میلیارد ریال بودجه در دست ساخت است که تاکنون 50 میلیارد ریال آن هزینه شد، که امیدواریم تا سال 97 به بهره‌برداری برسد.
این مسئول ورزش استان در ادامه افزود: هم اکنون اعضای 65 تیم ورزشی استان در لیگ های کشوری حضور دارند که 15تیم مربوط به بانوان است.
هم اکنون در استان یزد، 47هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازمان یافته بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.