به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرتیپ دوم ایرج کاکاوند افزود: ماموران در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کنترل راه های استان، با بازرسی از 2 دستگاه تریلی ولوو این محموله را که بدون مجوز گمرکی بود، کشف کردند.
به گفته فرمانده انتظامی استان در این ارتباط 2 متهم که قصد انتقال این محموله را از جنوب کشور به تهران داشتند، دستگیر و تحویل دادگاه شدند.
کاکاوند یادآور شد: مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی یکی از مطالبات به حق مردم است که باید همه دستگاه ها در مبارزه با این معضل پنهان تلاش و پلیس را یاری کنند.
یزد نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد دیروز( سه شنبه) در دومین نشست ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در اتاق بازرگانی یزد گفت: امسال 100 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شد.
منصور طالبی افزود: این کالاها به صورت موقت در انبارها نگهداری که عمدتا 80 درصد آن پس از 2 ماه استرداد می شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون 6 هزار متر مربع انبار مسقف پر از کالای مظنون به قاچاق است، افزود: این امر موجب شده تا این اداره کل ، کار انبارداری کالاهای تعزیراتی را انجام دهد و علاوه بر ایجاد هزینه های نگهداری موجب ایجاد مشکلاتی در تولید و اشتغال شده است.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.