سرهنگ احمد مظفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یزد استان پهناوری است و هرچند بارندگی محدود است ولی برف و یخبندان در گردنه ها وجود دارد و زنجیر چرخ ضروری است.
وی ادامه داد: توجه به سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو باید قبل از فصل سرما مورد عنایت رانندگان قرار گیرد و از هر گونه سرعت و سبقت غیر مجاز در سطح جاده ها خودداری شود.
رئیس پلیس راه استان یزد گفت: بیشتر آمار افراد متوفی در تصادف های استان مربوط به رانندگان خودرو پراید است بنابراین باید این عده همواره با دقت بیشتری نسبت به رعایت مقررات در طول سال اقدام کنند.
مظفری تاکید کرد: برخی از تصادف ها در استان بخاطر حرکت در جاده های یکطرفه بر خلاف جهت و همچنین حرکت با دنده عقب است که موجب برور حوادث می شود و باید از آن پرهیز کرد.
وی همچنین از راکبان موتور سیکلت ، رعایت دقیق مقررات و بخصوص داشتن کلاه ایمنی را برای حفظ جان خود و دیگران خواستار شد.
رئیس پلیس راه استان یزد گفت: ماموران در تمام جاده ها در قالب طرح زمستانی تا اواخر امسال بصورت محسوس و نامحسوس وظایف خود را انجام دهند و تمام دوربین ها در جاده ها فعال هستند.
مظفری از تمام رانندگانی که مقررات را رعایت می کنند قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود هیچ حادثه ای در جاده های سطح حوزه استحفاظی استان اتفاق نیفتد.
تاکنون 84 نقطه در استان یزد به عنوان مناطق حادثه خیز مشخص شده و همچنین گردنه علی آباد از مهمترین آنها محسوب می شود.
طرح زمستاتی پلیس راه از 20 آذرماه آغاز شده و تا پایان سالجاری ادامه دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.