سرتیپ ایرج کاکاوند روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگی عمومی شهرستان ابرکوه با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره) افزود: در سطح استان تداوم و برقراری امنیت فراگیر در سرلوحه کار ماموران انتظامی قرار دارد و آن را رصد می کنیم.
وی بدون اشاره به آمار ادامه داد: به همین دلیل موارد سرقت 15درصد در استان کاهش یافت، کشف سرقت چهار درصد و نیز کشف مواد مخدر 100درصد افزایش داشته است.
این مسئول انتظامی تصریح کرد: نیروهای پلیس تلاش دارند، با آسیب های اجتماعی برخورد جدی داشته باشند و زمینه ناامنی ها را در این حوزه کاهش دهند.
به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه نصب دوربین در شهرهای استان سطح امنیت را ارتقاء می دهد، اظهار کرد: در این ارتباط عوامل راهنمایی و رانندگی و ترافیکی و نیز حوزه های اجتماعی باید بیشتر در این زمینه فرهنگ سازی کنند.
سردار کاکاوند در ادامه با بیان اینکه با وجود ناامنی که در بعضی از کشورهای منطقه وجود دارد، تاکید کرد: با داریت فرماندهی کل قوا و تلاش های رزمندگان اسلام ، جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار خوبی در منطقه برخوردار است.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی در استان به طور شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان یزدی است، در این ارتباط تقویت و نوسازی ناوگان خودرویی نیروی انتظامی در شهرستان های استان در دستور کار است.
همچنین رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه در این نشست با تبریک هفته وحدت گفت: وحدت توام با امنیت از جمله ضرورت های اجتماعی برای توسعه پایدار است و رمز موفقیت ایران وحدت هست و خواهد بود و برقراری امنیت جامعه از جمله اهداف نظام است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی یادآور شد: امروز با وحدت و یکپارچگی که میان مردم و مسئولان وجود دارد، تاکنون تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده است .
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: حرکت در حول محور ولایت فقیه و تبعیت از مقام معظم رهبری باعث ناکامی و تهدیدهای دشمنان در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی شده است .
وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام تلاش دارند با ایجاد اختلاف و بروز تنش فضای ناامنی را در کشور ایجاد کنند، عنوان کرد: برای خنثی کردن توطئه های دشمنان حفظ وحدت، انسجام و تامین امنیت ملی ضروری است.
امام جمعه ابرکوه در ادامه از تلاش سربازان گمنام وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی در حفظ امنیت جامعه تشکر کرد.
فرمانده انتظامی استان یزد و هیات همراه در سفر به ابرکوه با خانواده شهیدان محمدعلی صالحی و ابراهیم فلاح زاده از شهدای نیروی انتظامی دیدار و از صبر، استقامت، ایثار و فدارکاری خانواده معظم شهدا تجلیل کرد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.