به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته مهریز با تبریک آغاز هفته وحدت افزود: انقلاب اسلامی در سایه وحدت و پیروی از اصل ولایت فقیه به توفیق های زیادی رسیده است.
وی ادامه داد: دشمنان برای رسیدن به هدف های خود به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه هستند بنابراین باید با شناسایی توطئه های آنها بر محور محبت و وحدت دینی و انقلابی حرکت کرد.
امام جمعه مهریز گفت: حرکت مردم و مسوولان بر محور وحدت نقش اساسی در پیشبرد هدف های انقلاب اسلامی دارد و اقتدار جامعه اسلامی را در ابعاد مختلف به همراه دارد.
محی الدینی تصریح کرد: روحانیون و مبلغان دینی باید همواره مردم را بر اساس آموزه های دینی به رعایت تقوای الهی و حرکت بر محور وحدت کلمه سفارش کنند که رسالتی مهم و تعیین کننده است.
امام جمعه مهریز به روز مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید بدور از جناح بازی ها فقط به فکر مردم و دفاع از حقوق موکلان خود باشند که اگر چنین شد جامعه ای دینی و انقلابی خواهیم داشت.
محی الدینی به روز دانشجو و نقش دانشجویان و دانشگاهیان در کشور و انقلاب اسلامی اشاره کرد و بر تحصیل توام با تعهد و احساس وظیفه در قبال انقلاب اسلامی تاکید نمود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.