محمد زارع، شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران اجرایی شهرستان با گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل (6 لغایت 12 آبان ماه ) و با قدردانی از فعالیت های انجام گرفته افزود: آمادگی مردم در مقابل حوداث و آشنا بودن آنها با پدافند غیر عامل موجب مصونیت در ابعاد مختلف می شود.
وی ادامه داد: باید توسط دستگاه های مرتبط در شهرستان به صورت منظم و مستمر نسبت به برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز و ارتقای سطح آگاهی های عمومی همگان و به خصوص دانش آموزان و دانشجویان در رابطه با پدافند غیرعامل اقدام شود.
معاون فرمانداری مهریز تصریح کرد: پیشگیری در برابر حوادث و توطئه های دشمنان از مسائل بسیار حیاتی و مهمی است و برای تحقق آن قطعا برگزاری دوره های مختلف و انجام رزمایش ها یک ضرورت همیشگی است.
زارع اظهار کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها در کنار دستگاه های اجرایی شهرستان باید در قالب برنامه مدون و دقیق ، دانش آموزان و دانشجویان را در جریان برنامه های پدافند غیرعامل قرار دهند.
به گفته این مسئول کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران بدون استفاده از اقدام های نظامی و با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی و فنی و مدیریتی محور حرکت و اقدام در پدافند غیرعامل است.
زارع یادآور شد: نهادهای فرهنگی و اجرایی ، دستگاه های مختلف ، سازمان‌ها ، صنایع و آحاد مردم باید همواره برای مقابله با خطرات و مسائلی که دشمنان به وجود می آورند در آمادگی کامل باشند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/2047* خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.