مهدی جمالی نژاد روز پنجشنبه در دیدار اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات یزد با قدردانی از فعالیت های این تشکل به اهمیت نقش رسانه های گروهی و خانه مطبوعات در هم افزایی و برنامه ریزی برای حضور قوی در برنامه های مختلف شهر اشاره کرد و افزود: برای موفقیت مسئولان و انجام وظایف بهتر در خدمت به مردم باید با برنامه ریزی و تعامل زمینه مشارکت بخش خصوصی در استان فراهم شود.
وی ادامه داد: مطبوعات با تهیه و انعکاس اخبار و مطالب دقیق ، مورد نیاز و موثق خود بر حسب نیاز ، نقش مهمی در اعتماد سازی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و مجموعه های خدمتگزار در شهر و ابعاد مختلف آن دارند و باید با تمام وجود برای تحقق آن بکوشند.
شهردار یزد به ظرفیت های این شهر و وجود افراد علاقه مند و توانمند در آن اشاره کرد و یادآور شد: خانه مطبوعات با همکاری رسانه های مختلف باید با تهیه و ارائه مطالب تحلیلی رسالت خطیر خود را در این ارتباط به نحو شایسته انجام دهد.
جمالی نژاد تصریح کرد: حضور فعال مطبوعات استان در کنار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و دمیدن روح امید به مردم و شهروندان نقش مهمی در رسیدن به اهداف متعالی دارد و باید همواره به آن عنایت داشت.
در این دیدار سعید صادقی مقدم، رئیس خانه مطبوعات و همچنین کاظم صادقپور رئیس هیات مدیره این خانه با انتخاب جمالی نژاد به عنوان شهردار جدید یزد بر آمادگی کامل برای انجام برنامه های مختلف مورد نیاز شهر در بخش رسانه تاکید کردند.
استان یزد افزون بر 100 نشریه و پایگاه های خبری دارد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.