حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در خطبه های نماز جمعه مهریز با اشاره به اینکه آمریکا و غاصبان صهیونیستی می خواهند، برای تسلط بر منطقه مهم خاورمیانه بین امت اسلام تفرقه ایجاد کنند، افزود: کفر جهانی به دنبال کوچک کردن کشورهای اسلامی منطقه و ضربه زدن به مسلمانان است.
وی اظهار داشت: مردم عراق و دولت این کشور و همچنین همسایگان و مسئولان ایران باید همواره مواظب توطئه های استکبار جهانی باشند و برای حفظ تمامیت ارضی و وحدت بین مردم مسلمان اقدام های لازم را به عمل آورند.
خطیب جمعه مهریز در بخشی از خطبه های نماز جمعه به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و با قدردانی از تلاش های انجام گرفته به اهمیت ایجاد و حفظ امنیت در جامعه و بین مردم پرداخت و تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی باید با قدرت وظایف خود را انجام دهند.
محی الدینی گفت: تمام موفقیت هایی که در کشور و توسط مسئولان انجام می گیرد همه در گروی وجود امنیت است، افراد باید در کنار نیروهای نظامی و انتظامی برای تحقق کامل آن بکوشند.
امام جمعه مهریز در ادامه به روز جهانی کودک و نقش دین در تربیت دینی نوجوانان و جوانان کشور اشاره کرد و یادآور شد: از توطئه های مهم کنونی دشمنان ، تهدید نرم و فعالیت های سوء فرهنگی است و باید مسئولان و خانواده ها خیلی هوشیار باشند.
محی الدینی همچنین به وجود پاسگاه شهید مدنی در نزدیکی شهر مهریز اشاره کرد و گفت: باید مسئولان در برابر مطالبات مردم نسبت به جابه جایی آن اقدام کنند و خانواده ها مواظب فرزندان خود در موضوع اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی باشند .
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536* 2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.