به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی دوشنبه شب در جشن اعیاد شعبانیه در یزد با تبریک این اعیاد و روز جوان، از عدم انتقادپذیری دولت یازدهم انتقاد کرد و گفت: در این چهار سال، اجازه نقد و اعتراض ندادند و گفتند آوار برداری می‌کنیم از این رو پیشنهاد می‌کنیم وزرای هر دو دولت بیایند مناظره کنند تا مردم نیز بدانند که چه اتفاقاتی در این مدت گذشته است ضمن آنکه دولتی که خبرنگاران را به زندان می‌اندازد چرا ادعای روشنفکری و آزادی می کند.
وی گفت: متاسفانه در این دولت بسیاری از برنامه‌ها و جلسات تعطیل شد و درها را به روی خبرنگاران بستند اما نمی دانند مردم اهل رصد و تحلیل هستند که نمونه آن تعطیلی نشست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر و اتفاقات خوزستان است.
وی با بیان اینکه شرایط امروز کشور، شرایط حساسی است افزود: با توجه به اینکه عده ای به دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان مردم هستند عناصر انقلابی می توانند پیشگام و پیشتاز باشند.
وی بار دیگر با یادآوری اینکه درهای این دولت به روی خبرنگاران بسته بود، اضافه کرد: دولتمردان در تلاشند با سفرهای استانی، کارنامه خود را معرفی کنند در حالی که اگر کارنامه درخشانی داشتند، نیاز به چنین تبلیغاتی نبود و مردم می‌دانند که وعده‌ها پوچ است.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اینکه وعده ها را به آینده موکول می کنند تاثیری ندارد و مردم می دانند دولت به جای بیان عملکردهایش تصمیم های گذشته را زیرسئوال می برد.
حسینی با بیان اینکه شخصیتی مانند حجت الاسلام رئیسی با نیروهای خدمتگزار می تواند زمینه پیشرفت کشور را فراهم کند گفت: عده ای به دنبال تیره نشان دادن چهره های متدین و مومن هستند و در این میان برای رسانه های بیگانه خوراک تامین می کنند و همین امر موجب می شود تا پروژه رقیب هراسی را دنبال کنند.
وی افزود: از سوی دیگر برخی نامزدها نه تنها حد و مرز برای خودشان قائل نیستند بلکه درس اخلاق هم به جامعه می دهند و می گویند اگر این افراد روی کار بیایند چیزی جز زندان شامل جامعه نمی شود.
این استاد دانشگاه در ادامه درباره سوابق حجت الاسلام رئیسی یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: وی سابقه جنگ و جبهه داشته و سنگ زیرین آسیاب در سختی‌های کشور بوده و با اصرار نیروهای انقلابی و برای بهبود اوضاع کشور به میدان آمده است.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: نگاه این دولت به غرب است که نمونه آن در انتقادهای فراوان آنها از مسکن مهر و در اجرای سند 2030 که مورد انتقاد رهبری است مشهود است در حالی که می بایست از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم.
حسینی با اشاره به موج ایجاد شده علیه دولت فعلی گفت: تاکنون آقایان قالیباف و رئیسی خوب ظاهر شده اند و با مناظره جمعه پیش‌رو به طور قطع مشخص خواهد شد که چه اقدامی صورت می‌گیرد.
وی با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم و نیروهای مومن و انقلابی و متدین کشور در پای صندوق های رای اضافه کرد: با حضور نامزدها مردم استان ها هم متوجه شده اند که باید تغییری ایجاد شود و نیروهای انقلابی را روی کار بیاورند.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراها 29 اردیبهشت برگزار می شود.
1968/ 6197 خبرنگار: رحمانی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.