به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی این اداره کل ، سعید نورایمانی روز پنجشنبه در نشست ذیحسابان دستگاههای اجرایی استان افزود: از این میزان 66 میلیارد ریال عمومی و بقیه سایر منابع است.
وی بر دقت نظر دستگاهها، ذیحسابان و مدیران مالی در هزینه کردن این اعتبارات تاکید و یادآور شد: دستگاه های اجرایی باید طبق قانون، موافقت نامه و شرح پروژه ، آن را هزینه کنند.
رئیس خزانه معین استان یزد از در اختیار گذاشتن اعتبارات اسناد خزانه اسلامی بابت مطالبات شهرداری ها در سال 95 به دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: در این زمینه 200 میلیارد ریال در اختیار دستگاهها قرار خواهد گرفت.
نور ایمانی، مهلت مصرف این اعتبارات را آخر تیرماه بیان کرد و اظهار داشت: در سال جاری ساز و کار صدور و انتشار اوراق خزانه اسلامی به استان تفویض شد و این کار از طریق بانک ملی به عنوان بانک عامل انجام می شود.
معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش جذب و هزینه کرد اعتبارات عمرانی و پیگیری جذب اعتبارات اسناد خزانه از سوی دستگاههای اجرایی خواستار شد و بر این موضوع تاکید کرد.
میزان اعتبارات جاری استان در سال گذشته از یک هزار و 600 میلیارد ریال به یک هزار و 800 میلیارد ریال افزایش یافته بود و تا قبل از این اعتبارات عمرانی نیز حدود 610 میلیارد ریال به استان رسیده بود.
1968/6197 دریافت کننده:محمودرضا رحمانی**انتشار: فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.