به گزارش ایرنا، هادی مقیمی روز سه شنبه در گردهمایی رأی‌اولی‌ها بر حضور گسترده و آگاهانه عموم مردم به‌ویژه جوانان و نخبگان در انتخابات 29 اردیبهشت جاری تأکید کرد.
وی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم به همه‌پرسی گذاشته شد و بیش از 98 درصد به جمهوریت و اسلامیت نه یک کلمه کم نه یک کلمه بیشتر رأی آری دادند.
وی مشارکت حداکثری و رأی آگاهانه را در آینده نظام جمهوری اسلامی مؤثر برشمرد و افزود: مشارکت حداکثری و رأی آگاهانه باعث انتخاب رئیس‌جمهوری مطلوب با پشتوانه و قدرت مردمی بیشتر و منجر به شتاب بخشی به روند اجرای برنامه‌های دولت می‌شود.
مقیمی ادامه داد: دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند تا جایگاه و نقش مؤثر نخبگان در جامعه نهادینه‌شده و نقش مغفول مانده این قشر احیا شود.
وی مطرح کرد: تا سال 1392 کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه و قطعنامه‌های متعددی علیه ایران به تصویب رسید که دولت با دیپلماسی و سیاست فعال در حوزه امور خارجه توانست کشور را از بحران خارج کرده و با به ثمر رسیدن برجام، گشایش‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف صورت گرفت.
مقیمی افزود: امیدواریم با رأی مدبرانه مردم شاهد روند عقلانیت، منطق و روزهای بهتری برای کشور بوده و در این انتخاب نقش جوانان و نخبگان در امر اطلاع‌رسانی و تشویق مردم برای مشارکت گسترده اهمیت دوچندان دارد.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6014/ خبرنگار:مژگان دشتی** انتشار: کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.