به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام رضا شریفی امروز در خطبه های نمازجمعه مهریز به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: هر رای مردم در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری بسیار اثر بخش و تعیین کننده است.
وی ادامه داد: بر آحاد مردم است که از میان نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری با بررسی و تحقیق کامل به کسانی که مدافع نظام ، ولایتمدار و در برابر کفر جهانی ایستادگی می کنند رای دهند.
امام جمعه موقت مهریز اظهار داشت: انتخابات شوراها و ریاسی جمهوری در کشور ما از منظر جهانیان از اهمیت بس والایی برخوردار است و همه مردم باید با همدلی و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری ، جدی در 29 اردیبهشت ما در انتخابات شرکت کنند.
شریفی گفت: دشمنان همواره به دنبال منافع خود هستند و اگر به تاریخ 38 ساله گذشته انقلاب اسلامی نگاه کنیم همه آنها همواره حامی اسرائیل غاصب و اهداف شیطانی خود هستند.
وی همچنین به روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره و از همدلی تمام نیروهای نظامی و انتظامی در برابر دشمنان و پیشرفت هایی که به برکت نظام نصیب کشورو ملت شده قدردانی کرد.
امام جمعه موقت مهریز اظهار داشت: قطعا اگر ملت ایران قوی نبودند آمریکا در 38 سال گذشته به کشور ما قبل از حمله به عراق و سوریه به میهن ما حمله می کرد.
شریفی گفت: اقتدار و ایستادگی ملت و ولایتمداری آنها خود عامل اصلی بازدارندگی و ترس کفر جهانی در حمله به کشور ما است چون ما توانایی ایستادگی در برابر هجمه های آنها را داریم.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است .
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده:انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.