به گزارش ایرنا ، محمدرضا عظیمی‌زاده روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: سطح خیابان قیام بصورت یکسان سنگ فرش و برای استفاده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت .
وی ادامه داد: رویکرد جدید شهرداری یزد نگهداری و محافظت از پارک ها و فضاهای سبز موجود است که تمام خدمات پارک های سطح شهر بررسی و ثبت شده و نسبت به پیشرفت و بهبود آن اقدام لازم انجام می گیرد.
شهردار یزد پیرامون رویکرد شهرداری برای بهبود روند جمع‌آوری زباله در سطح شهر اظهار داشت: هم اکنون زباله‌های هیچ محلی از سطح شهر به وسیله ماشین‌های روباز جمع آوری نمی‌شود و تمام خودروها زباله روبسته هستند.
عظیمی زاده گفت: از معضلات شهر یزد محدوده شهری و وسعت بالای آن است که لازم بود به این موضوع رسیدگی و برنامه‌ریزی جدی و شایسته صورت گیرد و خدمات را در تمام نقاط مختلف توزیع کنیم.
شهردار یزد به تشریح وضعیت موجود آسفالت شهری یزد پرداخت و تصریح کرد: هم اکنون وضعیت خوبی ندارد و سعی شده معابر جدید آسفالت و همچنین مورد رسیدگی جدی قرار گیرد.
عظیمی زاده در زمینه بودجه شهرداری یزد گفت: در 1391 بودجه مصوب شهرداری یزد یکصدمیلیارد تومان بود که به هر شهروند 200 هزار تومان بیشتر نمی‌رسید ولی هم اکنون بودجه به افزون بر 350 میلیارد تومان رسیده است.
از جمعیت یک میلیون و 100 هزار نفری استان یزد حدود 60 درصد در شهر یزد زندگی می کنند.
سال گذشته اجرای طرح جدید در خیابان قیام موجب نارضایتی شهروندان و کسبه شده بود.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.