حجت الاسلام علی کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام ایرنتی جهت حضور در مراسم معنوی اعتکاف گفت: در مجموع دوهزار و 523 نفر به صورت اینترنتی در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان یزد ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال جاری در 17 مسجد شهرستان یزد ثبت نام مراسم اعتکاف به صورت اینترنتی صورت گرفت اظهار داشت: از این تعداد یک  مسجد ویژه برادارن و 16 مسجد ویژه خواهران است.

کارگر با بیان اینکه تاکنون آمار مساجدی که ثبت نام در آنها به صورت حضوری انجام می‌گیرد جمع‌آوری نشده، اظهار داشت: در برخی مساجدی که ثبت نام در آنها به صورت اینترنتی صورت گرفته تعدادی هم به صورت حضوری ثبت نام شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: بیشترین تعداد معتکف ثبت نام کننده به صورت اینتر نتی مربوط به مسجد ملأاسماعیل با 566 نفر ویژه برادران و بیشترین تعداد معتکف ثبت نام کننده خواهر مربوط به مسجد اعظم کوچه بیوک با 300 نفر است.

وی گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان اینترنتی 566 نفر را برادران و یک هزار و 950 نفر را خواهران تشکیل می‌دهند.

کارگر با اشاره به اتمام ظرفیت اکثر مساجد گفت: در گروه خواهران ظرفیت اکثر مساجد به پایان رسیده است و تنها مساجد حضرت ابوالفضل (س) شهرک دانشگاه صفائیه و حضرت ابوالفضل (س) امکان ثبت نام از علاقه‌مندان را دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611825
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.