به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد ، محمود خسروی وفا روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولان یزد گفت:توجه به ورزش معلولان و ارتقای رشته‌های ورزشی این قشر باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: ورزشکاران معلول و جانباز دارای استعدادهای بسیار زیادی هستند که باید با توجه به استعدادهای آنها رشته‌های ورزشی را نیز با توجه به شرایط جسمانی این افراد ارتقا داد.
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان به تشکیل مجمع هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: تشکیل مجامع و حضور اعضای آن به این معناست که تمامی کارهای هیئت باید با مشورت و همکاری اعضای مجمع صورت گیرد و از اتخاذ تصمیمات خود‌محورانه اجتناب شود.
خسروی وفا اظهار داشت : از آنجایی که قشر جانباز و معلول حق بزرگی بر گردن این کشور دارد و مسئولیت کشور نیز در قبال این عزیزان دوچندان است باید توجه ویژه به آنها داشت.
رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: در این راستا و به منظور تحقق اهداف مورد نظر، بنیاد شهید و بهزیستی نیز می‌توانند ما را در رشد و توسعه رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان کمک کنند که باید با تعامل و همکاری از امکانات و ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
وی در پایان تصریح کرد: یکی از مسائل و مشکلات موجود تامین تجهیزات ورزشکاران در سطح استان هاست که با توجه به کمبود اعتبارات این امر امکان پذیر نبوده که با ظرفیت های قانونی ایجاد شده در سال 96 این امیدواری هست که مشکلات تا حدودی مرتفع شود.
رئیس کمیته ملی المپیک در سفر خود به یزد همچنین در آیین تجلیل از مدال آوران معلول و جانباز استان یزد شرکت کرد.
معلولان و جانبازان یزد در 20 رشته فعالیت می کنند.
استان یزد 46 هیات ورزشی استانی و 250 هیات شهرستانی دارد و 60 هزار نفر زیر پوشش بیمه ورزشکاران هستند.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
RNAYAZDD@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.