به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت : دراین اجلاس ، سخنرانی بسیار ارزشمند،راهبردی و اساسی وشفاف مقام معظم رهبری پرده از چهره قصه پرغصه مردم مظلوم جهان اسلام برداشت .
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یادآورشد:کنفرانس بین المللی حمایت ازانتفاضه که با حضور بیش از هشتاد هیئت و هفتصد میهمان خارجی برگزارشد پیام پدیدار شدن نشانه های افول ستاره بی فروغ بخت اسرائیل و نابودی قریب الوقوع این رژیم جعلی را داشت.
وی افزود: حدود هفت دهه است که بی سابقه ترین ظلم و جنایت تاریخ علیه ملت مظلوم فلسطین در منظر مدعیان حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی صورت میگیرد.
حسینی ادامه داد: آنچه بیش از هر چیز دلها را به درد می آورد ، همراهی برخی کشورها و دولتهای عربی و اسلامی منطقه است.
امام جمعه ابرکوه اضافه کرد: آنانکه منافقانه دم از دوستی با ملت فلسطین می زنند و عملاً به پای سفره سازش و دریوزگی و جیره خواری رژیم صهیونیستی و امریکای حامی این رژیم می نشینند و وقیحانه و با صراحت از صلح و سازش و رفاقت آشکار با این غده سرطانی درجهان اسلام دم می زنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد:هفته گذشته باز هم دراجلاس مونیخ پرده از چهره تزویرگر حکام عربستان و ترکیه برداشته شد وهمصدا با امریکا واسرائیل موضع مشترک عربی و ترکی علیه جمهوری اسلامی را بروز دادند.
حسینی ادامه داد: این امری تازه و تصادفی نیست زیرا عربستان و ترکیه که متزلزل ترین پایگاه حکومتی و مردمی را دارند در بقاء حکومت خود محتاج حمایت امریکا واسرائیل هستند.
به گزارش ایرنا، نمازجمعه در شهر مهردشت بخش بهمن شهرستان ابرکوه نیز به امامت حجت الاسلام رضا علیزاده با حضور قشرهای مختلف مردم این بخش اقامه شد.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.