به گزارش ایرنا ، دراین نشست صمیمی فرماندار میبد همدلی مردم با مسئولان را مهمترین راه توسعه و آبادانی دانست و گفت :مشارکت خیرین میبد در حوزه های مختلف ازجمله آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و اخیرا در میراث فرهنگی و ورزش،آثار و برکات زیادی داشته است .
حسین فلاح افزود:امروز با پی گیری های مسئولان اعتبارات ویژه ای برای مسیر ندوشن به ورزنه تخصیص یافته ، طرح فاضلاب شهری کلید خورده که قرار است هرسال یکصدکیلومتر اجرا شود ،مشکل فولاد که سالها دربلاتکلیفی بود درحال رفع شدن است و یکی از شیک ترین موزه کشور درشهرستان میبد درحال ساخت می باشد .
فلاح خاطرنشان کرد : به همت توجه مسئولان و مشارکت مردم ،زیلو به عنوان هنرصنعت منحصر بفرد میبد ،درآستانه ملی و جهانی شدن است و بیش از 200 دارزیلو در این شهرستان وجود دارد .
وی بابیان اینکه امروز 1200 لیترآب درثانیه از سفره های زیرزمینی میبد برای مصرف در حوزه های کشاورزی ،شرب و بهداشت بیرون کشیده می شود که تنها 120لیتر آن درصنایع مصرف می شود تصریح کرد:این روند دردراز مدت موجب نشست و فرورفتگی های زمین خواهد شد .
فرماندار میبد گفت :با اجرای فاضلاب شهری میبد بخش زیادی از آب مورد نیاز صنایع به ویژه صنایع پاک و فضای سبز تامین خواهد شد .
فلاح البته درکنار همه گام های برداشته شده به آسیب های اجتماعی هم پرداخت و گفت :با وجود برنامه های فرهنگی و مشاوره همچنان ،طلاق یکی از آسیب های جدی است که خانواده های ما را تهدید می کند.
دراین نشست ،شهردار ،رئیس اداره برق ،جانشین فرمانده انتظامی ،رئیس راهور،اداره ورزش و جوانان هم به سئوالات مردم درحوزه خود پاسخ دادند.
مردم در این نشست ضمن قدردانی از حرکت های کم نظیر مسئولان بویژه فرماندار در پیشرفت و تعالی شهر خواسته هایی هم داشتند.
حل مشکل ترافیک و کاهش تصادفات،رسیدگی به مشکلات معابر و آسفالت محلات، رفع موانع وآزادسازی ،برقراری هرچه بیشتر امنیت ،افزایش برنامه های فرهنگی و زمینه سازی فضاهای پویایی و نشاط عمومی ،تعیین حریم شهر و پاسخگویی شفاف مسئولان از جمله خواسته های مردم از مسئولان در این جلسه بود.
7548/ 5054خبرنگار : صفیه امامی ** انتشار : بهنام احمدی *

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.