به گزارش ایرنا ، مسعود شریعتی روز پنجشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری انتخابات مجمع استانی سازمانهای مردم نهاد جوانان یزد افزود: وجود تشکل های مردم نهاد جوانان روح امید را در کالبد جوانان می دمد.
وی ادامه داد: تشکل های مردم نهاد در حوزه جوانان نقش موثری در جذب آنها در برنامه های مختلف فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی دارد و زمینه ارتقای بیشتر را در امور مختلف فراهم می کند.
این مسئول تصریح کرد: توجه به فعالیت های مختلف بوسیله سازمان های مردم نهاد جوانان در بخش های مختلف همواره مورد تاکید بوده و کارهای بسیار خوبی توسط اعضای آنها انجام گرفته است.
شریعتی گفت: با توجه به ماهیت تصدی گرایانه بسیاری از امور دولتی بدون شک سازمان های مردم نهاد جوانان می توانند به مراتب کم هزینه تر، سودمندتر و پربهره‌تر برنامه های مختلف را انجام دهند.
وی با بیان اینکه اواخر دی ماه امسال مجمع تشکل های مردم نهاد استان یزد برگزارمی شود بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی در انجام وظایف در راستای تحقق مقررات تاکید کرد.
این مسئول گفت: هدف تشکیل مجمع سازمان های مردم‌نهاد جوانان همان ایجاد زمینه برای تبادل نظر، پیگیری مسائل و مشکلات و تلاش در فرایند تصمیم‌سازی در حوزه جوانان ذکر کرد .
شریعتی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری همگان انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد استان در بهترین نحو ممکن برگزار و پیش از آن با تشکیل جلسات و نشست ها زمینه حضور هرچه بهتر افراد و سمن ها در انتخابات فراهم شود.
استان یزد افزون بر 40 تشکل مردم نهاد حوزه جوانان دارد.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.