محمدرضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به همکاری فرماندار و امام‌جمعه اردکان و هم‌افزایی ارگان‌ها، سازمان‌ها و مسئولان در امر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، اظهار داشت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان، در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در دو مرحله به‌منظور کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا برگزار شده است.

وی افزود: در دو مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان حدود هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی بین محرومان شهرستان اردکان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان بیان کرد: بیش از ۴ هزار خانوار نیازمند و آسیب‌دیده با همکاری مساجد، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، اصناف، دهداری‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و بهزیستی شناسایی شده‌اند و تاکنون طی دو مرحله از این رزمایش به هزار و ۲۴۷ خانوار بسته کمک معیشت تحویل شده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول این رزمایش ۶۲۴ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان و در مرحله دوم هم‌زمان با میلاد کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ۶۲۳ بسته دیگر بین نیازمندان توزیع شد و امیدواریم با همکاری خیران، نیکوکاران و صاحبان صنایع بقیه خانوارها نیز در مراحل بعدی تا پایان ماه مبارک رمضان مورد حمایت قرار گیرند.

خلیلی همچنین بیان کرد: در این ماه مبارک طرح «اطعام مهدوی» نیز توسط کمیته امداد شهرستان اردکان با استفاده حداکثری از ظرفیت خیران، هیئت‌های مذهبی، مساجد، مراکز نیکوکاری، بسیج، گروه‌های جهادی در حال اجراست و آشپزخانه‌های مهدوی با رعایت موازین بهداشتی اقدام به طبخ غذای گرم می‌کنند و تاکنون ۶ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اهمیت بسیج همگانی کمک‌های مردمی و خیران نیک‌اندیش شهرستان در اطعام نیازمندان، یادآور شد: راه‌های غیرحضوری برای دریافت کمک‌های مردمی طراحی شده است و کد دستوری #۰۳۵۱۸۸۷۷ تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۰۳۷۱ ازجمله شیوه‌های پرداخت کمک‌ها است که مردم مؤمن و نیکوکاران می‌توانند وجوه نقدی خود را به این امر اختصاص دهند.

خلیلی تاکید کرد: تمامی پایگاه‌های این رزمایش با محوریت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردکان آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار این شهرستان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.